Κυριακή 15 Ιουλίου 2007

ΤΟ MITSUBISHI EVO X

Αλλάζει εμφάνιση, αναβαθμίζεται το κιβώτιο και η δύναμη του δίλιτρου κινητήρα αγγίζει τα 300 PS. Ζητείται αντίπαλος…

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Είναι αλήθεια πως δύσκολα μπορεί να βρει κανείς φράση ή διθύραμβο που να μην έχει γραφτεί για το Mitsubishi EVO σε όλες του τις εκδόσεις. Στην καρδιά μας βρίσκεται η έκδοση Tommi Makkinen για την απόλυτη συμπεριφορά, αλλά και γιατί, κακά τα ψέματα, ο κόκκινος 4θεσιος πύραυλος είναι στο μυαλό μας συνδεδεμένος με τις ειδικές διαδρομές και τον Φιλανδό «θεό» στα πηδάλια.Οσον αφορά τον κινητήρα του EVO X παραμένει ο ίδιος, 2 lt, με την απόδοση να έχει ανέβει στα 300 PS. Στην προηγούμενη έκδοση του EVO ΙΧ πολλοί -ανάμεσά τους και εμείς- τόνισαν πως το Impreza STI υπερέχει λόγω του κινητήρα 2.5 lt που λειτουργεί με χαμηλότερη πίεση στο turbo. Περιμέναμε ότι οι μηχανικοί της Mitsubishi θα προχωρήσουν επίσης σε αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα. Δεν το κάνουν όμως. Πίσω απ’ αυτό ίσως να βρίσκονται επιλογές γύρω από το αγωνιστικό πρόγραμμα της ομάδας. Οι Ιάπωνες είχαν αρχικά ανακοινώσει την επιστροφή τους στο WRC το 2008, αλλά τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά απίθανο.

Η σημαντική αναβάθμιση στα μηχανικά μέρη του EVO X έγινε στο κιβώτιο. Εκτός από το χειροκίνητο 6τάχυτο θα υπάρχει και έκδοση DSG, με δυνατότητα αλλαγών με paddles πίσω από το τιμόνι. Μάλιστα σε αυτή την έκδοση θα υπάρχουν δύο συμπλέκτες, ώστε να γίνεται προεπιλογή της επόμενης σχέσης για ακόμη πιο γρήγορες αλλαγές (seamless). Τώρα όσον αφορά στις επιδόσεις, τα 100 km από στάση θα έρχονται σε λιγότερα από 4 sec, ενώ η τελική θα φτάνει τα 250 km/h.


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΑΞΑΡΑ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ! Αραγε πόσο θα έχει!
Συγψαρητηρια για την Blogara!